Kære medlemmer
Sæsonen er kommet rigtig godt fra start, og vi er utrolig glade for den store opbakning til vores events og arrangementer. Det betyder meget for hele teamet – tusind tak for det!
Vi vil samtidig gøre opmærksom på, at åbningstiderne er en beslutning truffet af golfklubbens bestyrelse. I vil kunne opleve, at vi nogle dage lukker ned ved dårligt vejr, ligesom vi også åbner ekstra op, når behovet og aktivitetsniveauet er der.
Husk også vores nye tablet i To Go-baren, som gør det nemmere at betjene sig selv med kolde drikke og hurtig service.
Vi glæder os til en hyggelig sommer sammen med jer alle, og hen over sommeren vil vi lave forskellige pop up-grilldage med god mad og hyggelig stemning.
Jeg har en lille bøn til jer alle.
Vi oplever desværre et stort svind efter vi har fået sat tabletten op i To Go-baren, så vi vil meget gerne bede alle sikre sig, at betalingen er gennemført og man har swipet korrekt.
Det er vigtigt, at man ikke tager varer og betaler senere – betaling skal ske med det samme ved selvbetjening.
Vi håber på jeres forståelse og hjælp, så vi fortsat kan have en nem og tillidsbaseret løsning for alle 🙏
De bedste sommerhilsner
Hele teamet hos Malsk by Bratved

